Fun Park Kalinderu



La baza pârtiei Kalinderu s-a deschis de ceva vreme un mic parc de distracţii. Acum par a fi la modă pe Valea Prahovei şi asta e cât se poate de bine pentru noi toţi.
Teoretic el ar trebui să aibă o pista de sanie-topogan, o pârtie de schi pe suprafaţă artificială şi o pârtie de tubing.







Astăzi am găsit disponibilă doar pista pentru sanie-topogan. Pârtia de tubing este impracticabilă întrucât ursul i-a furat o parte din protecţiile de burete. De pârtia artificială de schi nici nu am mai întrebat căci ici colo îşi făcuseră loc nişte fire de iarbă. Ne-am bucurat însă de sania topogan care ni s-a părut tuturor grozavă.






Un sistem trage săniuţa la deal după care o iei la vale pe şinele uşor întortocheate. Viteză ai cât vrei căci săniuţa are un sistem foarte practic şi simplu de accelerare / frânare astfel încât îţi reglezi viteza pe tot parcursul traseului.










Săniuţa are două locuri, aşa că merge excelent şi pentru copii mai mici însoţiţi de un părinte. Eva la cei 2 ani şi jumătate ai ei a gustat din plin viteza la care mă simţeam eu confortabil. Tudor şi Maria au fost mai precauţi.

O cartelă cu 6 ture costă 25 lei. Bineînţeles că două peroane în săniuţă înseamă 2 ture taxate.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu