Disneyland si Paris

De la parada persanajelor Disney
Am sa incep de aici caci aceasta a fost prima iesire cu copiii in strainatate. Pe atunci Maria avea 4 ani, Tudor sapte, Eva era inca in burtica. Nu se ppoate inchipui unloc mai frumos, mai feeric si mai distractiv decat Disneyland.









Parada personajelor Disney
Noi am petrecut 5 zile acolo. Am stat la un hotel din apropiere de unde beneficiam de curse gratuite (cursa de 10 min) catre parc, avand totodata intrarile in parc incluse in pretul camerei.


Cescutele
In conditiile in care nici unul dintre noi nu a incercat vreo distractie mai vitejeasca (copiii mici, sotul fricos, eu insarcinata) am avut nevoie de 4 zile sa incercam cam tot ce puteam si a 5-a zi sa revenim la cele preferate. Asadar mai mult ar fi fost prea mult, mai putin prea putin.

Castelul Frumoasei Adormite
De atfel sunt doua parcuri separate, al doile cu numele Studiourile Disney cu alte parade si mai multe echipamente de senzatii tari pe care noi le-am sarit.



Detaliile ating perfectiunea
 Ce poti sa faci?

  • ai paradele personajelor Disney
  • spectacole de muzica si dans cu Michi Mouse si alte personaje
  • nenumarate ansambluri de distractie sub toate formele inchipuite - pe apa, prin aer, pe cablu, pe sine, in copaci, toate purtandu-te in peisaje si cu personajele din povesti
  • poti sa faci poze cu personajele Disney
  • poti incerca sa scoti sabia din piatra; noi nu am reusit niciunul
  • poti vizita Castelul Frumoasei din Padurea Adormita care are la baza grota dragonului Maleficent


  •  un circuit cu trenul in jurul parcului sau cu vaporul.



Cat de tare pot tipa?


Abia asteptam sa mai creasca Eva un anisor - doi ca sa mai mergem o data!











In Paris am zabovit doar trei zile caci ne-am gandit ca ne va fi greu cu doi copii mici.
Ce-am facut?

  • In primul rand ne-am luat bilete valabile 72 de ore  pentru pentru Yellow Bus. Ca sa vedem cat mai mult.
  • Am intrat in Notre Dames - noroc cu desenul animat
  • Am vrut sa urcam in Turnul Efel dar coada era uriasa, asadar am renuntat

  • Ne-am plimbat prin Montmartre si am vazut Sacre Coeur - copiii au fost incantati de pictorii care lucrau pe strada
  • Am admirat cantareti ambulanti, magicieni, etc
  • Am vazut o mica parte din Muzeul Stiintei pentru copii careia din pacate i-am acordat mult prea putin timp mai ales ca are un parc cu multe locuri de joaca in jurul lui
  • O plimbare pe Champ Elysee in ultima dimineata, chiar inainte sa plecam la aeroport.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu