Poiana Narciselor - Brasov - mijlocul lunii mai

Noi am fost acolo pe 21 mai 2010
Este relativ uşor de ajuns cu maşina. Trecand de Braşov, pe drumul către Sighişoara, dai de un indicator la stânga către Poiana Narciselor.

Ne aşteptam sa găsim un loc organizat cu carari si drumuri marcate, de unde poti admira mult ravnitele flori. N-a fost chiar aşa căci in rezervaţie - o padure - pare că mergi pe unde vezi cu ochii si dacă o iei pe unde merge lumea abia vezi o floare ici colo.
A fost spectaculos cu adevarat când am obosit si am hotarat sa ne intoarcem pe drumul cel mai scurt la masina. Atunci am găsit ceea ce căutam cu adevărat, o pajişte plină de narcise si irişi mov.

Doar ca sa ştiti, narcisele sălbatice nu aveau parfumul ameţitor pe care il ştim de la cele de gradina, sau or fi fost la sfarşitul perioadei de înflorire... nu ştiu.

Practic: atat pentru copii cât si pentru cei mari vor fi de folos cizmele de cauciuc căci solul este mlăştinos.
La marginea rezervaţiei, pe drumul de acces puteţi găsi nelipsitele tarabe cu mici şi cârnaţi. Noi nu i-am încercat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu