Palatul Mogosoaia


De mult timp mi-am dorit sa vad Palatul Mogosoaia si gradinile lui. Abia toamna asta si chiar in noiembrie cand au inceput zilele mai reci noi am imbarcat copiii cu acesta destinatie.

Am cautat cate ceva pe internet despre palat, m-am uitat mai atenta la poze si am plecat.

Dar trebuie sa spun ca totul este mult, mult mai frumoas decat in poze. Pur si simplu este frumos in orice directie te-ai uita. 360 de grade!




Copiii s-au distrat alergand printre micile labirinturi de bucsus, am admirat lacul - desi in noiembrie vegetatia lui nu este spectaculoasa si apoi ne-am indreptat catre pajistea de langa palat. Iar asta a fost uimitoare. Au putut alerga in voie si in viteza maxima sub ochii nostri si intr-un spatiu intins. La marginea cealalta a pajistii este o padure care isi scuturase frunzele aramii pe jos. Acolo a inceput alta joaca.




Copacii din margine au pe ei casute pentru pasarele cu acoperisuri rosii foarte cochete.

Ne dorim mult sa organizam un picknic in primavara aici, caci pe sub frunze am gasit lastari de toporasi.

Anexele palatului au o cafenea cu terasa - inchisa cand am fost noi dar promitatoare pentru sezonul cald.

Datorita frigului nu am vizitat interiorul. Ramane pe data viitoare!

link-uri despre locatie:
www.turistderomania.ro
http://ro.wikipedia.org






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu